Thursday, November 12, 2009

~ TABAH LAH WAHAI HATI ~

Assalamualaikum...
Saat ini..
Amat perit aku rasakan..
Dikala ini...
Amat pedih aku rasakan..
Tertekan???
Mungkin....
Jiwaku amat terusik sekali...
Diuji ratusan cubaan...
Didatangi ribuan dugaan..
Dibebani jutaan rintangan...
Membuatkan hati sedikit goyah...
Sekeping hati mudah rapuh...
Jika tidak punya kesabaran yang utuh...
Tidak punya keimanan yang kukuh...
Tapi apa kan daya..
Aku hanya insan biasa..
Yang tidak punya kuasa luar biasa..
Hanya mampu berserah pada-Nya...
Semoga hatiku terus tabah...
Mengharungi segalanya...
Aku hanya mampu mencoret...
Di medan penulisan ini...
Mungkin ini dpt mengurangkan ...
Kegusaran yang dialami..
Semoga selepas ini....
Aku kan lebih berhati2...
Aku kan lebih mengakui...
Bahawa Tuhan itu Maha Mengerti...
.......Amin..........
.....Wahai hati....
.....Tabahlah.....

0 Comments:

Post a Comment