Wednesday, November 4, 2009

~ Dilemma ~

Assalamualaikum...

Aku dilemma sejak kebelakangan ni..
Cair hati bila dpt msg2 begini..

SMS 1
Pa'a : Haza, windu la kat hang..jom kua weekend ni..
SMS 2
Aida : Makcik, jom kua wekend ni..Azlee nk banje..dah bp kali asik cancel jek nk kua..
Kitorg on jerk..so tunggu u jela..mengharap ni..jom la berjimba sblm u nk kawen ni..
SMS 3
Sied : Nenek, bila kita nk jumpe..huhu..pasni u dah kawen..
Sape nk teman i shopping lagi pasni...

OMG...Aku dlm dilemma.Aku teringin sgt nk kua ngan korg..
Tapi masa membatasi segalanya..cane ni??
I just have Four weeks to go..
Dis week nk lik kg kena cat umah..then nk settle borg tawen..
Next week pi butik nk fitting baju...
Another week dah janji ngan neza nk wat facial and SPA..
Then the last week for me to ready myself 4 d big day..

Oh God! pls help me..Aku syg sgt kat diorg...cane nk berlaku adil ni....huhu....
Susahnyer nk puaskan hati sumer org...huhu...
btw AKU RINDU SANGAT KAT minah SORANG NI....

* Pa'a, miss u so much *

2 Comments:

  1. zaf-neza said...
    ala haza..nz rindu farhah jugak..mana die ek..tibe2 teringat zaman2 study kt melati dulu..windu...
    HAZELNUT LADY said...
    dia kije kat kl sekarang..haza dah lm sgt tak jumpe dia..
    adela sekali jumpe dia..huhu..
    rindu kenangan duk melati jgk..huhu...
    kalaulah boleh diundurkan waktu.......huhu....

Post a Comment