Monday, November 2, 2009

~ Last weekend ~

Assalamualaikum sumer...
Last weekend pi Nilai ngan En.Tunang,my mum and jgk adik aku jijie..
Jijie demam tp dia nk ikot jgk..
Bertolak dah lmbt..sampai Nilai kol 2 lbh..
Pas mkn, kami memulakan operasi mencari...mencari...mencari..
tapi......
tak best r Nilai...
Brg2 dia agak mahal...kalo nk dibandingkan kat KL..
Better shopping kat KL jerk..
En.Tunang bengkek ngan aku..ckp aku degil..
haha aku pedulik pe..mane aku tahu...
mybe certain2 brg kot mhl..
so hasil pencarian yg dpt....
bunga pahar stand..
RM 20/pc
buy 1 free 1..
so dpt 2pcs..nk letak kat pelamin...
huhu penat...
wat habis duit jerk byr minyak n tol.
hampeh!!!!!
then singgah Sin Yin @ Semua House..
Time tu dah dkt kol 5 lbh
hujan lebat...
then aku n mak sempat rembat favor bags 200 pcs (peach )
then 30 pcs kaler putih untuk marhaban..
tu jerk..
balik..........penat...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

3 Comments:

  1. cintaleaixora said...
    angah... dh nk dekat dh tarikh tu... xberdebar ker..? hehe... smga sume berjln lancar...
    love u sis....
    HAZELNUT LADY said...
    cinta lea ixora : erm berdebar jgk..tp still maintain lagik..hehe..love u too sis...muaaaaahhhhhhhh
    PenamparJepon said...
    debar sgt ker??emm rilex2..jgn gabra k..insya-allah smuanya akan dipermudahkan Allah..

Post a Comment