Monday, November 9, 2009

~ Happy ~

Assalamualaikum..
Hye olls....
H.A.P.P.Y...
Banyak sbb saya happy....
Last Saturday happy sangat walau penat gila mengecat 1 umah..
At least aku puas hati coz aku yg cat sendiri..hikhik..
memanjat segala dah ngalahkan jantan...
Nak upah org rasa cam membazir..
membazir ke takde duit...*wink* * wink *
Cian emak, alang n jijie..
Dorang pon kena paksa tnpa rela..
hikhik....
gaji bln ni kita pi melantak key..
promise ( ^ - ^ )
Then yesterday outing ngan Aida n Azlee....
hoho hepi sangat...
lamer tak kua ngan diorang..
lepak kat SEOUL GARDEN kat OU...
Wah gempak babe tempat tuh..
leh main masak2 segala..hehe...
Sonot mengenakan dorg dan dikenakan diorang...
pham tak korang ayat tue ????
wat2 phm jela erk..hehe...
Seriesly mknn kat situ sedap sgt..
tema dorg " Steamed n Grilled "
Suma bhn dorg dah siap perap..
Tinggal kita nk merebus n menyalai jerk..
seronok main masak2....
pastu leh wat ABC sendiri...
Harga pon ok r..
mkn 3 org tak sampai seratus pong..
Yang speselnyer pekerja kat situ all koreans..
handsome..sambil mkn sambil cuci mata..haha..
Btw thanks Azlee banje kitorg semalam..
tapi aku bkn pk nk mkn sgt pon..
yg penting nk dgr cerita n gossip terbaru...haha...
Azlee best r ko erk..
kije kat offshore...gaji masyuk....
Dah angkat GEN-2..
Aida plk dah jd lecturer...
congrates r to both of you..
Aku jek yg masih terkapai2..haha...
Maksud aku kije yg serasi ngan jiwa aku....
belom ditemui lagi...
warrgggghhhhhhhhhhh..
Belom ade rezeki maybe...
Then dilampirkan gambo sekitar pertemuan semalam..
gambo tak clear sbb gune phone model zaman tok kadok..
hehe...

* nampak tgn Azlee jek *

* Aida n me *


* Tempat main masak2 *



* tempat melepak *

Akhirnya tertunai jgk hasrat dorg nk jumpa aku..hehe...
Dan tertunai hasrat aku nk jumpa diorang sblm tawen..
Gonna miss all the sweet memories...
thats all...tata...


1 Comment:

  1. cintaleaixora said...
    wawaw..bestnyer... bile nk jmpe adk lk ni..huhu

Post a Comment