Tuesday, December 29, 2009

Sebelum Terlewat......

Assalamualaikum W.B.T

Tetiba jerk teringat nak post entry untuk semua AJK yang terlibat on that wedding day...
Dan sebelum terlewat..( Sebenarnya nk ckp sebelum terlupa daratan..hehe ), saya ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada semua orang yang terlibat dan bertungkus lumus meraikan majlis yang sungguh bermakna dalam hidup saya itu...

( ^ __^ )

A big thank you to :

1
.
Emak dan abah - Terima kasih tak terucap di atas segala pengorbanan yang telah mak dan abah lakukan kepada Along selama ini...Tak terbalas rasa nye segala pengorbanan itu dengan timbunan wang ringgit mahupun selautan emas..Maafkan segala dosa2 Along selama ini..Halalkan makan minum dan berkatilah perkahwinan ini semoga kekal hingga akhir hayat..Along sayang mak dan abah sangat2..walaupon Along tak pernah zahirkan kasih sayang itu, tp percayalah emak dan abah adalah raja & ratu dalam hidup ini....Huhu...

Emak, Along tahu dah byk Along susahkan emak untuk wedding ini..perselisihan pendapat kadang2 berlaku...Along lawan ckp mak dan mak lawan ckp along...hehe..( ape punya anak da
... )
Tu sumer Along wat untuk kepuasan hati sendiri..Dan tanpa Along sedari Along telah menyakiti hati emak..Maafkan along yea..Caaaaayunk mak...Muaaahhhh...

2. My siblings - Angah, Alang, Intan, Jijie....Thanks to all your suppports and efforts..Cian korang kena marah2 ngan emak..(sape suruh korang mls2..ngeh ngeh )..Tanpa korang, Along tak mampu lakukan ini sendirian...Dan Angah, thanks sgt2 for the present yang sweet itew...
(bila agaknye time kakak mu ini nk rajin memasak..lalalalalalala.. )

3. Semua sedara mara dan keluarga yang datang dari jauh mahupun dekat...Time kasih kerana sudi datang membantu dan menolong pe yang patot..Dan special thank you to my kakak sepupu ( Angah )..dia yang byk membantu dan memberi kata2 semangat... i love you...Semoga Allah membalas segala jasa kamu semua..Amin...

4. My fwens, my bestie- Thanks sebab sudi datang meramaikan majlis saya....To kak Diera, saya betul2 tak sangka akak dtg malam b4 the wedding day..Semata2 nk antar hadiah...
( Dia tak dpt attend my wedding coz dia kena jaga ayah dia kat spital..huhu)..
Saya terharu sangat2 dengan kehadiran kalian semua...I had fun that day...Thanks sgt2...You guys are just great and awesome :-)

5. My pengapit - Sue, thanks sebab sudi jadi pengapit aku..Aku tau ko lagi cuak dari aku..Aku dapat rase...hakhak..( Ko leh tak perasan crown aku tersangkut kat pokok rambutan..hehe....) Tapi takpe aku faham...Aku sayang ko..we're frens forever...promised ( ^-^)

6. Kawan2 yang wish melalui SMS, yang leave comments kat Blog,FS, FB..Thanks yea..Kalo ade yang saya tak reply tu, maaf sangat2...thanks kerana sudi mengingati tarikh keramat itew...

7. Penderma, pemberi hadiah...Thanks again kepada kawan2 yang bawak hadiah..Saya dan Hubby terharu sangat2..Penuh hadiah dalam bilik..Saya suke.....hikhik...Dah lengkap keperluan dapur kami..pasni kena la saya merajinkan diri untuk belajar memasak...kakak2 ipar saya dah tak sabar nk merasa masakan saya...Aduyai...........hikhik...Dan tak lupe juga pada Arfah n Rahmah yang bagi hadiah by post..thanks..sporting r korang....

8. Last but not least, a very special thank you to Tok Kadi yang telah menikahkan kami...
( Orang penting nieh..hehe...)..Eh betul pe..kalo takde dia, tak kawen r kami...hehe...

Terima Kasih untuk semua..Jasa dan budi kalian tidak mampu kami balas..Hanya Tuhan yang mampu membalas segalanya....Kami pohon restu kamu semua semoga perhubungan ini akan lebih bermakna dan di berkati oleh-Nya sampai akhir hayat....Amin.....

5 Comments:

  1. PenamparJepon said...
    ai syg...ucapan time kasih utk abg takde ker???
    HAZELNUT LADY said...
    Opps takdo..terlupo pulok den..hehe..sowi my dear...
    PenamparJepon said...
    hmmmm...nk kena babap nih...biasa sgt lupa..hee
    cintaleaixora said...
    same2.. ;p
    HAZELNUT LADY said...
    adik, thnks dtg kenduri angah..dari jauh mai..hikhik..btw hepi sgt2 dpt tgk muka adik mase tuh..really miss u dear..muaaahhhh

Post a Comment