Wednesday, December 23, 2009

~ Bersanding dan Bertandang ~

Assalamualaikum W.B.T

Hye....hari ini genap 18 hari saya bergelar seorang isteri..Dan hari ini baru berkesempatan nak bercerita tentang majlis saya yg hampir basi..hikhik..belum basi lagi kan??? ala bagi la saya can nak glame kejap..hehe...boleh la ye..


Secara rasminya "aku" bertukar " saya "..supaya lebih manis kan...dan semoga blog ini semanis tuan nya...haha..dah mula merepek..sebelum lebih jauh berangan, mari kita mula mendengar cerita key...

~Majlis Sanding~
-Enam Disember 2009-

Majlis diadakan di umah parents saya ...my home sweet home di Batang Kali Selangor..

Cuaca pada hari itu amat cantik sekali..walaupon time tu musim hujan..Syukur Alhamdulillah cuaca panas sampai ke petang...

Hati amat girang sekali bila melihat kawan2 dan my bestie2 yang datang...nasib baik saya dimake up kan sedikit awal, so saya dapat melayan karenah kawan2 di bilik..saya gembira dalam kecuakan..huhu..sambil dlm hati seronok bila melihat bilik di penuhi hadiah2..hehe..tamak tol pompuan nieh..hehe...

Mak kata tak putus2 orang datang..takot mknn tak cukup..tp alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..Alhamdulillah syukur sangat ramai yang sudi datang memeriahkan majlis saya...Majlis saya cukup simple....takde gempak2 pon..

Selepas azan Zuhur kami berarak..paluan kompang cukup mendebarkan perasaan..ececeh..haha..seriesly saya cakap, mcm2 perasaan ade...nak rasa? hah kawen la cepat2..hehe...

Okey la jom kita layan gambar..
Gambar sikit jerk..itu pon gambar sendiri dan gambar curik dr kawan2..hehe..










~Majlis Bertandang~
-12 Disember 2009-

Majlis bertandang berlangsung di Dewan Alamanda Seksyen 20 Shah Alam..
Majlis ini terlalu bermakna bagi saya..saya impikan majlis yg simple but sweet.. then i got it.
Takde sanding2..just mkn beradab then ape lagi....melantak..haha...

9.30 am: Saya dan En. Hubby dimake up kan dan disiapkan oleh mak andam kat kedai beliau..
her touch kali ni saya suka sangat..tak tebal..tp tahan lama..sampai habis outdoor session pon, make up still cantik.. love it..thanks Shikin.....

Around 11.00 am
: kami bertolak ke Shah Alam.. Alhamdulillah tiada sebarang kejadian yg tak diingini berlaku sepanjang perjalanan..

12.45 pm : Kami tiba dan berarak.. Cuaca cantik sekali...syukur sekali lagi pada-Mu Ya Allah..

Dan sekarang, layan gambar key....ini sahaja untuk tatapan semua..
Ikhlas dari saya dan En.Hubby...hehe...








To all fwens yang datang majlis ni..saya ucapkan terima kasih banyak2...thanks sudi memeriahkan majlis kami berdua...

p/s : Lega sumenyer berjalan seperti yang dirancang.... : )))

4 Comments:

  1. cintaleaixora said...
    angah yg sgt cun..... ;)

    cpt2 la wt baby lak ;p
    PenamparJepon said...
    syukur smuanya berjalan dgn lancar tanpa ada sebarang perkara yg menyulitkan..perkara yg bek insya-allah akan dipermudahkan Allah.Maceh pd Puan Zaiham (my lovely wife) krn post citer baru..sori tak dpt nk taip citer hal kawen ni sbb takde pic yg menarik utk diletakkan lg..maybe pas da dpt smua pic dr fmly smua baru leh edit n letak dlm blog ni..per2 pun smua dah selamat..pd kwn2 yg hadir, semua ucapan dan hadiah2 korang KAMI terima dgn ikhlas..kalo ada yg retak,pecah,tak leh guna nanti KAMI gitau pastu korang tukar yg baru yer hehehe...
    Nurulhuda|Adlie said...
    18 hari dah? congrats sekali lagi, tak basi pun, ditunggu lagi ada update from u, cantik u peachy color, soft jek...

    sangat lega kan kalau tak hujan time majlis, mmg i notice bulan 12 ni banyak weekend panas, tapi masa i pegi azian punya wedding hujan je sepanjang hari, tapi takpe itu satu rahmat..
    HAZELNUT LADY said...
    cintaleaixora: Baby? Insyaallah gambar baby plak akan menyusul tak lama lagi..hahhaha...tunggguuuuuu...

    penamparjepon: yipppi..yup banyak sungguh hadiah yg dapat..suke..insyaallah nnti wat entry pasal hadiah plk...wehehehehe...

    Nurulhuda: thanks again huda..Insyaallah pasni ade kelapangan i akan update ape2 info untuk u key..

    Erm Alhamdulillah cuaca cantik sgt time nikah, bersanding n bertandang..lepas wat outdoor shooting untuk ketiga2 majlis...syukur sgt pada-Mu..

Post a Comment