Tuesday, December 15, 2009

~ Akhirnye settle jua....

Assalamualaikum semua..
Bersua kembali stlh hampir 2 minggu aku meninggalkan blog ini..hehe..
Erm Alhamdulillah dah selesai semuanya..semuanye berjalan dengan lancar sekali..
Aku kini lega..hapus sudah segala penantian dan penyiksaan..
Dan kini tanggungjawab baru menanti untuk aku laksanakan..
Dan sekarang aku dah boleh tarik nafas dengan selega2nya..

Majlis pernikahan berlangsung pada 5 Disember 2009 selepas waktu Zohor di Masjid Bandar Utama Batang Kali..Alhamdulillah dgn sekali lafaz aku sah menjadi isteri kepada En.Zaiham Hj.Hassim..

Cam tak percaya aku dah bergelar Puan..Majlis berlangsung dengan meriah sekali..bagi aku majlis yg simple sudah memadai...seperti yg di war2 kan sebelum ini, aku impikan sebuah majlis yg simple but sweet..hehe....

Di kesempatan ini, atas permintaan ramai, maka diupload kan sedikit gambo masa nikah..
Kamu buat lah penilaian sendiri key..jom layan.......sebelum tu nk mintak maaf coz sumer gambar ini tidak sempat di edit..hoho..










Dan ini aktiviti slps pulang dr masjid..mempossingkan diri bersama adik2 yang giler kamera..hehe..layankan juga key..









Itu sahaja yang sempat aku kongsikan..semoga puas hati key..hehe..jumpe lagi di lain entry..
taaaaaaaaaaaaa.....


7 Comments:

  1. Nurulhuda|Adlie said...
    cantiknya, manis gila muka u masa nikah... congratulations!!!!!! upload some more tau.. :)
    Nurulhuda|Adlie said...
    cantiknya, manis gila muka u masa nikah... congratulations!!!!!! upload some more tau.. :)
    cintaleaixora said...
    u look damn beauty dear.... sekali lafaz je ek.. hehe.. bgs2... ;)
    nt letak gamba sanding lak k
    PenamparJepon said...
    syukur alhamdulillah..smuanya tlh selesai dgn lancar dan diberkati Allah..majlis yg ringkas dan sederhana tu lbh afdhal. Trima kasih syg krn menjadi ISTERI utk abg.Insya-Allah kita akan layari bahtera ini bersama menuju kebahagiaan dan impian yg kita inginkan.Misi lps ni lak utk Bulan Madu kita hehe..4 ever luv u my luvly wife!!
    HAZELNUT LADY said...
    Nurulhuda : thnks dear for your sweet comment..

    cinta lea ixora : thnks to u too my sweet dear....insyaallah gambo akan menyusul..hehe...

    penamparjepon : a thousand words can't tell my feelings to be apart of your life..thnks 4 everything dear...muah2...
    PenamparJepon said...
    fuhhh...1st time dpt komen romantik from my lovely wife...abg hargai segala pengorbananmu sayang..4 eva will be 2geder..love u until i die..muachs!!
    HAZELNUT LADY said...
    hikhik..sowi walau pon isteri awak ni tak jiwang, tp actually her heart takdelah sekering mane pon..hahaha..

Post a Comment