Thursday, September 17, 2009

~ Wish and My Last Singlehood Raya ~


~ Assalamualaikum all....



~Dear friends and readers...


~ This year is my last singlehood raya...next year will celebrate ngan org baru...So dis year, i want to celebrate and enjoy my last raya sbg seorg yg single sepuas2 nyer..Heheh...


~ Then kpd kwn2 bloggers yg punya nasib mcm sy....take this oppurtunity untuk beraya sepuas2nye ok...pasni takder peluang lagi dah bergaduh ngan adik beradik time mak suruh jg rendang, jalan kaki pi semayang raya sesamer, berebut nk slm mak abah..then berebut jgk nk bukak ampau tgk bp abah n mak kasi...hehe..Oh indah sungguh kenangan bersama...


~Fyi i will be on leave starting tomorrow until 27-09/2009... So no updates for almost a week kot...Sok pg aku bertolak balik Batang Kali...tak jauh pon.Then nk singgah Sogo jap nk cari perfume...i hope tak ramai org esok...sumer dah lik kampung..tgl ar aku yg tak reti nk balik awal2 nieh..hehe..Of course mak n adik beradik lain membebel...alasan plg kukuh??????? nk quit dari kena kemas umah..wehehehehe...


~Tapi raya kali ni ade sedikit kekurangan..Huhu..Adik aku balik umah mertua dia..Ni first time beraya tnpa dia..Huhu..Gonna miss her much..Pasni takde r org yg dpt aku buli make up kan di pg raya...Adik aku sgt suka make up kan kakak nye yg pemalas nk make up sendiri nieh..hehe..


~Ok lah dikesempatan ini.... saya Hazaliana Hairi ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kiranya ade tulisan yg membosankan n menyesakkan fikiran serta menyemakkan mata kalian..Aku juga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada sumer pembaca setia blog ini n kpd kawan2 bloggers yg aku sayangi...

~Tidak lupe kepada insan tersayang ( En.Tunang)...SELAMAT HARI RAYA...

( p/s..nk duit raya....hehe..)

~Last word, berhati2 lah ketika memandu..Semoga raya kita tahun ni diberkati dan dirahmati oleh-Nya...Amin............




2 Comments:

  1. PenamparJepon said...
    Hai Cik Tunang!!Wahh..tahun nie last beraya sbg Org Bujang yer..sama lar.Tahun dpn dah berdua..tahun2 len lak mungkin bertiga,empat,lima dan ntah brapa2 lak hehehe.
    Nanti mesti lain rasanya bila dah beraya bersama.Apa pun ni lar raya yg terakhir sbg org bujang.
    Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.
    LOVE YOU SO MUCH!!
    cintaleaixora said...
    angah..nk duit raye gak... hehe

Post a Comment