Wednesday, September 2, 2009

~ Hantaran Hunting..70% Complete ~

~ Assalamualaikum..
~ Erm today nk citer psl my hantaran lew..fyi my hantaran is almost 70% complete..jom confirm checklist:

From Me To Him
  1. Kemeja (Done)
  2. Wallet & Belt (Done )
  3. Shoes (Done)
  4. Jam (Done )
  5. Beg (Done )
  6. Sejadah & Songkok (Done)
  7. Set Wangian
  8. Cupcakes / Cake
  9. Chocolates

~ So gaji bln ni nk beli set wangian untuk En.Tunang..huyee tgl satu brg je lagi...soooo happy..then nk tempah cupcakes.. yg ni aku still mencari kalo ade yg dkt2 ngan umah aku..bkn pe sng nk pick up nanti...

~ Nak habiskan cerita, last Saturday aku turun Klang..En.Tunang pick up aku kat Stesen Klang..huhu ujan sepanjang hari...sejuk tol dlm komuter..mau je aku tido..tapi makruh byk tido bln pose..hehe...

~ After that, kitorg terus menuju ke kedai kad kawen..Aku tak berapa hingat name kedai tu..tp aku rasa agak popular jgk nama kedai ni..Art is Art..I'm sure this name is familiar among bride to be yg ada kat M'sia ni..dan tak silap aku Art is Art yg sponser goodies bag pameran pengantin last month..hehe..pls correct me if i'm wrong wokeh..

~ Tapi aku tak boleh blah ngan En.Tunang..dia main2 time nk pilih kad..budak kedai kad tu sengih2 je thn gelak..mane tak nyer En.Tunang tak series lgsung..ade jerk bhn lawak dier..aku control ayu je la dpn bdk tu..takpe2 sabar..sabar..pas kua dr kedai..hah amik ko cubitan berbisa..hehe pdn muka En.Tunang..Kat kedai tu jgk kami tempah bunting..amik 2 pcs..tapi gambo tak bg lagi..takder gambo..gambo kucing ader r...haihhhhh...

~ Pastu kitorg singgah kedai jam..Byk jam cantik2 sampai aku rmbg mata..penat gak ar tokeh kedai tu kua kan dari satu jenis jam sampai ke berapa puluh jenis jam..mesti dier bengkek ngan aku..tapi aku wat muka kering jerk..wahahahahaha..Aku pau En.Tunang kali ni..jam aku lbh mhl dr En.Tunang..berjaya jgk akhirnyer..asik brg En.Tunang je mhl..lari bajet aku bln2..huhu..Aku pilih jam U2 and En.Tunang choose ALBA demi menjaga hati tunang kesayangannya ini...wek..Now dah settle kad kahwin ngan jam..

~ So aku dah bole tido lena skrg..tgl sikit je lagi yg perlu aku pikirkan..aku still mencari design pelamin..tapi tak jumper2 lagi yg aku suka...huhuhuhu ade sesape bole tolong aku?????????????? Any idea????????????????????

~ Wokeh r chaw dulu..to be continued........taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

3 Comments:

  1. PenamparJepon said...
    hehehe..lawak untuk ceriakan suasana..takan puasa pun nak wat letih jer.lagipun dah setel semua.cuma nak bagitau masa ketibaan pengantin je.yang tu akan diatur.pelamin tak pilih lagi ke?aiseh pilih la mana yg berkenan senang org kat butik nk buat.yang penting cantik n low budget..ok?
    zaf-neza said...
    semangat buat preparation kawen ek..nz semangat nk raye..sbb kak long balik..horay...
    HAZELNUT LADY said...
    Erm excited wat wedding preparation...raya dah jadi hal no 2...hehe....wish me luck key..

Post a Comment