Thursday, September 3, 2009

~ Tatkala Hati Menangis ~

~ Assalamualaikum..

~ Hi All..cam gempak jek tittle entry kali ni kan..

~ Erm tak tau nk explain camne perasaan yg ade dlm hati ini skrg ni.....adakah hatiku yg menangis ??? atau ade hati lain di luar sana yg menangis...huhu..

~ Org kata " hati menangis hanya Tuhan saje yg tahu"..betul kew??? Erm betol la tu..Aku akui aku seorg yg amat sensitif...cepat terusik..cepat merajuk... cepat kecik hati..sumer aku r tuh..dan aku jugak seorg yg cepat memaafkan org..mybe kerana sikap aku tu la, ramai org amik kesempatan ke atas diriku..bkn niat untuk membangga diri..tp itulah realiti nya..aku selalu diambil kesempatan..btol ke ayat aku nieh??wahahaha dah mula mereng..huhu..

~ Susah tol nk jg hati sumer owang kan??? kdg2 hati sendiri tak terjaga..Adakah aku yg silap?? atau engkau yg tak pnh cuba memahami hatiku??? Aku dah cuba wat yg terbaik untukmu..tak penah terlintas sekali pon untuk menyakiti hatimu..tapi apakan daya..aku cuma insan biasa..semakin aku cuba mengambil hatimu, semakin itu juga lah hatiku terluka..

~ Nampak mcm happy go lucky..tapi sbnrnye tidak..dan itulah aku..Air mata ini sudah kering
untuk meratapi semua yg berlaku..Doaku semoga suatu hari nanti kau akan mengerti hati ini...aku tidak meminta segunung emas .. cukup sekadar selautan kasih syg darimu...

Menangis lah jika masalah mu itu akan jatuh bersama juraian air matamu
Menangis lah jika bebanan mu akan pergi bersama linangan air matamu itu
Menangislah sekuat hatimu di dadaku, jika kekecewaan mu itu akan lenyap bersama air matamu..
Dan menangislah jika hanya itu saja yang termampu...

~Oh hati! Berhentilah menangis..huhu...

4 Comments:

  1. zaf-neza said...
    nape sedeh nie..T_T
    nnt nz sedeh gak..dh la skrg asyik hujan je..nnt banjir plak..hehehe
    =D
    PenamparJepon said...
    knp ni Cik Tunang?apa perkara yg buat sampai hati menangis ni?nape tak kongsi dgn saya???tak layakkan diri saya ni??
    cintaleaixora said...
    nape ni angah cayang??
    HAZELNUT LADY said...
    Thanks all for asking..i'm okey..don't worry okey..

Post a Comment