Thursday, January 14, 2010

Assalamualaikum...

Just nk refresh balik kenangan itew...

Oh Tuhan, the memories are still fresh in my mind..
Huhu..

Kalau lah.........

Hehe..




Saya sedey lah..official wedding album tak dpt lagi..Huhu..
Sungguh saya tak sabar nk tatap gambar itew..
Oh En.Photog telah menunda tarikh siap..
Bulan 2 baru saya dapat menatap album itu..
Huhu..Cepatlah hari berlalu..
Tak sabar nak sambut February..
Hehe..Ade majlis bermakna bulan 2 nanti..
Oh tak sabarnyeerrrrrrrrr
Kerana kekurangan gambo, maka gambo ini lah saya ulang tayang balik kat blog nieh..
Mesti korang muak kan??? Haha..
Hurm terima jelah seadanye..
Haha..
Ok guys..jumpe lagi di lain entry..
Bubbye

2 Comments:

  1. Masni Syafie said...
    ok latu..jgn risau la tentang gmbar tue...entah2 mr photog tu tersalah edit kot..tu sbb dia delay2..hahahaha..abis la...hehehe
    HAZELNUT LADY said...
    ko jahat..tatotkan aku..wargghhhhhhhhhh

Post a Comment