Friday, January 8, 2010

Hantaran Part 2

Assalamualaikum

Hai..Hari ni saya nak sambung entry semalam.tak habis lagi..Dah tengok hantaran simple saya, and now kita tengok plak hantaran daripada En.Hubby untuk saya..

( kalo boring, korang click kat tanda X kat sebelah kanan tu key..hikhik... )

Hantaran dari pihak lelaki jugak sebanyak 9 dulang..saje gatal nk wat samer biar fair and square...haha..Hantaran digubah oleh kak lang En.Hubby yang bertemakan warna marron..

Saya agak malu coz hantaran pihak lelaki lagi marveles dari pihak pompuan.. Hurm takpe saya kan budak baru belajar yang cengeng dan kuat nangis...Haha....

Jom kita layan gambo....


- Gelang + Mas kahwin -

- Sireh Junjung -


- Al-Quran + Sejadah -


- Hugo XX Perfume + Body shop stuffs -


- Telekung -

- Handbag + Kasut + Jam -

- Chocolates -

- Cupcakes -


- Chocolate Cake -

Dah habis layan gambo, sekarang nk karang cerita sikit jerk..tak banyak..hehe...
Erm saya memang terkecewa sedikit la coz saya tak dpt nk merasa sangat Ferrero Roche itew..hehe bukan nk ckp tak pnh mkn..tapi ye lah kan sedey la jgk..balik dari outdoor shooting tengok coklat dalam balang tgl 10 bijik jerk..saya dpt la 2-3 bijik..Huhu cedey tau..Hakhak....the moral of the story, pe2 hal sebelum nk kua mane2 better korang selamat kan pe2 yang korang rase nk sgt2..hehe...( kalo sempat la...lalalala...)

Saya hepi sangat coz dpt cupcakes yang comey itew..Fyi cupcakes and chocolate cakes tu kak lang En.Hubby yang buat sendiri..Saya suka sangat...nyummy nyummy...hehe...Terbalas jugak kegeraman saya ngan makcik jual cupcakes tuh..haha...

Ok lah dah habis cerita...tadi saya ckp nak karang sikit jerk kan...

Kita jumpa lain kali plak key..taaaaaaaaa...





5 Comments:

  1. Pya said...
    sgt cantek hantarans itu! hehe...
    surie wan said...
    wah2... meriah sungguh..... tantek2.. si like.....
    cintaleaixora said...
    mmg sgt marbeles.... :)
    PenamparJepon said...
    kredit for kak lang...heee
    HAZELNUT LADY said...
    Thanks for all the sweet comments..

Post a Comment