Tuesday, July 21, 2009

~ Photographer ~

~ Erm setelah beberapa bulan bertungkus lumus mencari..mencari..mencari..email sane email sini..tny org sane tny org sini..and now i dah jumpe wedding photographer for my big day..huhu..

~ 1st2 dulu aku nk hire En. Photographer ni .. tapi pe nk wat takde rezeki aku coz date tu dah ade org booking..huhu..

~ Dan diperkenalkan my wedding photographer iaitu Nasrul Effendy
~ Kpd sesape yg ingin dptkan khidmat beliau, boleh layari lawan web di atas.. tapi untuk date 5, 6 and 12hb december aku dah booked..hehe..

~ But the truth, aku suka hasil kije beliau yg sgt cantik n yg penting memuaskan coz aku dah byk labur untuk phtography nieh..nasib En. Tunang amat bermurah hati nk share duit..hikhik..ma kasih ya En.Tunang..
~ Dan semestinya aku tak sependapat ngan mak aku..huhu..mak aku ckp "nape hire photographer yg mhl2?? amik yg pakej kan senang".. alahai mak nape ler mak tak pnh phm hati suci murni ank mu ini..hehe..zaman sekarang kan sumer wedding photography ader outdoor shooting.. aku pon teringin jgk..huhu..ye lah kan watpe aku hbis duit byk2 kalu tak puas hati..right??? kawen hny sekali dan untuk sekali tu la aku teringin wat yg all d best..iyyyyyahhh..
~ Jom kite lyn gambo wedding.. :-)

















~ Erm sumer cantik2 kan??? teringin sgt nk pakai cantik2 pastu tgkp gambo byk2 hikhik.. hope my dreams will come true..Amin.....

0 Comments:

Post a Comment