Monday, July 13, 2009

~ Happy Weekend ~

~ Erm hye everybody....

~ Last week mmg best sgt coz i have a lot of things untuk dibereskan..cam biasa ah aku lepak ngan En. Tunang aku kat tempat yg agak lama aku tak pi..Mid Valley..hehe..aku tak suka sgt pi sane sbb aku benci susah sgt nk dpt train pi Mid Valley..cam hampeh jer..dah lah train lembap ngalahkan kura2 pastu ditambah lagi ngan sedara2 asing yg punya mcm2 bau (En. Tunang tahu sedara sape) ..huhu cam nk mati wei thn nafas..tapi sbb dah janji ngan En. Tunang nk li kan kasut dia kat sane terpaksa jgk lew relakan hati pi.

~ Nasib aku mmg baik kot coz train cpt dari ape yg aku sangka..tapi sampai kat Mid, En. Tunang plak wat perangai..dier pilih kasot cam nk pilih emas dalam timbunan pasir...aduyai sakit kaki aku ikot dier tlg pilih kasut..lastly kasut yg aku pilih jgk yg dia berkenan..hehe.. tapi takpelah aku bg chance kat dia untuk shopping coz selama ni dia sbr ngan karenah aku bile bershopping..hehe..kalo diberi satu hari 25 jam pon aku sanggup bershopping..hikhik..

~ Pas habis shopping aku balik umah family aku..aku excited sgt coz adik aku balik jgk..dah lame aku tak jumpe dia pas dia kawen..dalam2 aku mrh die tapi sbnrnye aku sgt sayangkan dier..huhu..kalu lah dier mengerti hati ini....^___^ lupekan r citer tuh..hehe..

~Tapi yang paaaaaaling aku rindu ni hah kat bwh nieh..
~erm comey tak???? comey kan..nama die Putih..tapi aku suka pgl dia "teteh"..rindu sgt nk peluk dia..HUHU...

~Then ari Ahad tiba2 je takde angin takde asap mak ajak aku pi butik pengantin..dia kata nk tgk2 je..aku pon ikot je kata mak coz aku mmg tak cari lagi butik..dah tgl bape bolan je lagi nieh..hish2 tu r kekurangan aku..suke wat benda last minute..hehe..sampai butik..aku jadi rambang mata tgk koleksi baju2 pengantin yg ader..uiii mak aih cantik2 sumer..kalo le sume tu aku yg punyer..hikhikhik..cantik pon tak gune jgk..sbb design n kale yg aku nk takder kat butik tuh..aku agak hampa sikit coz still tak leh decide lagi tema for my big day ...mak aku suh pilih jek kaler peach tapi aku tak berape berkenan coz org kata kaler tu tak naik seri..yeke??????erm aku pon tak tau..hehe..btw time tu jgk mak suh aku pilih baju nikah (creme)..aku dah pilih..pastu aku berkenan ade satu baju putih tuh..mak pon kata cantik..so aku pilih untuk baju khatam Al-Quran nanti..

~ Lastly aku booking jgk mak andam tuh..harga yg dia offer kat aku mmg best and reasonable jgk..pakej 3x make up, baju berinai ( L&P), baju khatam Al-Quran, Baju nikah, Baju bersanding ( L&P), pelamin, pintu gerbang, bunga tgn, accessories and sepasang baju bertandang cuma RM2000..Awesome kan??? and fyi aku takder hbgn sedara mara ngan mak andam tu tau..hehe..agak2 ade harga lagi murah tak dari pakej yg aku dpt nieh???

~ Actually aku dah decide nk pilih jubah lace untuk hari sanding kat umah aku nanti..tapi kat butik takde kale yg aku nk..huhu..aku suka sgt trend jubah cam kat bwh ni hah...

++ kombinasi yg cantik..tapi seksi sikit kot bg yang bertudung ++



++ cantik kan?..tapi aku tak suka kale biru ++


++ Cute sgt jubah ni..pengantin dia pon cute ++


++ Design yg aku paling suka setakat ni ++

~ Erm ok r aku chaw dulu..kpd sesape yg ade idea yg bernas leh share dlm blog ni key..tata..

1 Comment:

  1. cintaleaixora said...
    angah.. akak adik dl kawen pki jubah cmtu la.. lawa la gk... sbb lain sket kn... angah wat la cmtu kalo suke.. tp kna pndi plh kaler la... cyg angah.. =)

Post a Comment