Thursday, May 6, 2010

I'm Back

Salam kepada kawan2 blogger semua..

Lama sungguh sy tak hupdate blog ini....Hampir 2 bulan..lama sungguh...Maafkan saya ye wahai kawan2 sekalian..Tahap kesibukan terlampau membatasi tahap keaktifan untuk berblog..hehe...Wah ayat ape daaaaa....hahahaha...

Kini kesibukan dah turun ke tahap zero..Saya dah bebas...Merdeka!!!!
Student2 dah nak habis ekjem...Dan lecturer mereka ini juga sudah boleh membuta dan membosakan badan selepas ini...kui2....Makan gaji buta betul..hehe...Sila jangan tiru perangai yang buruk itew wokeh..

Dan kini saya kembali ke dunia penulisan di alam maya ini..Sesungguhnya saya betul2 rindu nk menulis..rindu nk beri komentar..rindu nak menjengah blog org lain..walaupun sekadar berblog walking..hehe....
Dulu saya nekad nk cancel je akaun blog ni ..ketandusan idea betul dah time tu..Tapi sayang plk..Dah hampir setahun blog ni wujud..Harini bersemangat plk nk teruskan ber blog..
Entah lew leh percaya ke tak saya ni..mula2 jerk poyo..pastu hangat2 taik ayam jela..Haha..

Kalo korang perasan, blog ini dah bertukar wajah..Lawa tak??? hehe..Dah bosan tahap gaban ngadap layout yg lame..Ari2 tatap sampai dah tak terkeluar idea nk tulis ape.So, saya decide untuk membuat transformasi dengan menukar layout ini first...Hah then baru la ada semangat nk menulis...hehe...Dari 2 column dah bertukar jadi 3 column..Dan saya akan menambah lagi ape2 yg patot slps ini key....

Ok lah, setakat ini dulu berita terkini dari saya..Bantal dan katil dah melambai2 dah tue..
Jumpa lagi di lain entry ok..
Gud Nite uooollsss..

p/s: Tenkiu kepada anda yang sudi baca blog ini.. ;)

2 Comments:

  1. zaf-neza said...
    wow..berwajah baru la..
    chantek..=)
    HAZELNUT LADY said...
    hehe..maceh neza..
    jom kita hupdate blog.. :)

Post a Comment