Sunday, March 7, 2010

Assalamualaikum..
Salam Kawan-kawan semua..
Giler lama saya tak hupdate blog nieh..Memang terasa sangat malas sekarang nieh..
Nak jenguk blog pon dah tade feel..Huhu teruknyer saya...
Kengkadang terasa nk cancel account jerk..Mood untuk berblog dah tinggal senipis kulit bawang...kui2...

Dan sekarang saya pon dah jarang online..Kesuntukan masa di kolej membataskan segala aktiviti untuk berblog..huhu..Saya sangat bz ngan kuliah, ngan karenah student2..balik umah, dah penat..tido mampos..Hehe...

Itu serba sedikit mengenai perkembangan diri terkini..Buat pen
getahuan kepada kengkawan yg tertanya2 mengenai kehilangan diri ku ini..Haha perasantan sungguh saya...Ade ke org nk tny pasal saya...hehe....

Hari ni saya nk hupload gambo-gambo wedding hari tu..My official wedding pictures dah siap..Tapi baru hari ni berkesempatan nk upload...

Saya upload sekali gambo outdoor...Layan jelaaaaa key...

5 Disember
My Solemnization
Venue: Masjid Bandar Utama Batang Kali
Outdoor Location: Empangan Pertak Kuala Kubu Bharu
Photographer: Nasrul Effendy



























6 Disember 2009
Majlis Bersanding @ My home sweet Home
Outdoor Location: Empangan Batu
Photographer: Nasrul Effendy















Saya upload untuk 2 majlis ni dulu..tak larat nk tunggu tenet yg cam *&%%$5#$*&..kekekeke..
Ade kelapangan saya upload untuk majlis bertandang plk key..
bye2

2 Comments:

  1. Nurulhuda|Adlie said...
    haza, yg kelambu kat bilik pengantin tu u beli katne ek?

    u sangat natural mekap tp seri, and i penah pegi camping kat kuala kubu, kat yg plkn tu, ape ke namanya, tp mmg best sangat bila kayak kat tasik besar tu, seram tp seronok =)
    HAZELNUT LADY said...
    Huda, kelambu tu mak i beli satu set ngan cadar sekali..mak i beli dlm katalog..harga 1 set tak sampai RM500.Kelambu tu comel sgt2..love it..tp gmbo tu in grey version coz cadar i sedondon ngan kaler baju i..kui2...

    Erm psl mekap tu mmg i yg mintak natural2 jerk..tak suka r tebal2..cam tepong gomak..haha..
    Yup kem Ampang Pecah mmg best..lain kali u dtg, inform i key..leh jumpe..hehehe

Post a Comment