Wednesday, September 16, 2009

~ Tentang Bridesmaid ~

~ Assalamualaikum..

~ Dari sehari ke sehari aku nk update tentang ini...tapi tak terupdate2 jgk..hehe..

~ Sekarang diperkenalkan My official Bridesmaid...

NOR SURIATI BINTI ISMAIL


Aku cilok gambo ko kat FS...Sowi erk...Hehe...

Kenapa aku pilih dia??????????


COZ..........

1. kami kwn since primary school..
Even time sekolah dulu kitorg selalu gaduh..but we're still frens until now..

2. Antara kami takder istilah jealous, self-fish and kedek.. i love her becoz of these characteristics..
Aku sungguh tak suka org yg berpenyakit hasad dengki n pk diri dia bagus..

3. Aku pk dia adalah peneman plg bagus on my big day nanti..
Pcy la time kawin nanti, mak, ayah, n adik beradik sumer tiada di sisi untuk menemani..
masing2 sibuk ngan urusan..my parents of course bz menyambut tetamu..adik2 sibuk menjaga ape yg patot..right????
So that's why we need someone yg really close with us..siapa lagi kalo bkn our besfren.....kan???
kan?????

4. Jarak umah aku dgn umah dia tak jauh sgt..ade la sejengkal....wehehehe..so takde alasan untuk dia dtg lmbat dgn 1001 alasan..hehe..

5. Dia tinggi dr aku..logik ke alasan ni???????wahahaha..entah aku pon tak tau..coz time my sis kawen dulu, aku dgr mak andam dia ckp pilih pengapit yg tinggi dari kita...
Yeke???? ye la kot...hehe..

6. Reason yg plg kukuh ialah she's still single and available..Hoho.. Of course she has no other big commitment melainkan mslh peribadi dia sendiri..So, takde r alasan ank sakit ke, nk msk untuk suami ke dan sbg nyer...hehe....

~ OK lah..itu shj untuk kali ini..wehehe..Actually tgh memikir juadah untuk berbuka pose nanti....nk mkn TOMYAM!!!!!!!!!!!

~ Selamat Berbuka Puasa untuk sumer...Tata...Titi...Tutu...


5 Comments:

  1. cintaleaixora said...
    nak jd bridesmaid jugak leh x??? hehehe
    PenamparJepon said...
    waaahh..dah ada pengapit.tatau nk suh sape jd pengapit nanti..huhu..kwn2 skolah smuanya dah kawen.yg tak kawen takde.aduuii kena pikir carik pengapit lak pasni..
    HAZELNUT LADY said...
    Adik, hallamak angah dah ade calon r..huhu...Adik lmbt anta borang...btw angah sgt mengharap kedatangan adik, along n ateh..huhu...
    HAZELNUT LADY said...
    U hv to find ASAP dear...important nieh...ank buah En.Tunang kan ramai..tak boleh eh?
    cintaleaixora said...
    hehe...insyaAllah adk dtg.. along ckp xth lg leh dtg x... sbb bln 12 die bz

Post a Comment